onsdag 2. mars 2011

Tida flyr!

No syns je tida begynne å går litt for fort her. Har nå snart jobba i 1 mnd, men føles ut som 1,5 uke. Skjønne ingenting. 

Sist søndag var vi med Maria hele dagen. Der var vi med å kokkelere middag til det som i utgangspunktet var 22 pers. Fikk noen forfall, men ble likevel ganske mange. Var meninga at både mine, Ørjan og Elisa sine sjefer sku komme, men mine dukka desverre ikke opp. I tillegg var Tomas og Natalie (Våre "husverter"), Husverten til Elisa, og vår tysklærer Gerlinde der. Ble veldig god mat, og en vellykka dag for min del i allefall.












Lørdag kveld var jeg og Ørjan på Schlossberg for å ta noen bilder av Graz på kveldstid. Jeg har nå kjøpt meg stativ til kameraet, så vi tok med det for å få noen ganske bra bilder.













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar