mandag 17. januar 2011

Schlossberg!

Dagen i dag starta med tyskkurset kl. 09.00. Da møtte vi Gelinde og dro på en cafe der vi skulle lære oss å bestille ting på egenhånd, og det gikk forsjåvidt greit det! Etterpå Dro vi opp tæl Schlossberg. Det er rester av et slott oppå et fjell midt i byen her. Der er også det berømte klokketårnet, Schossberg Uhrturm. Største klokka jeg ha sett i allefall. Og det var kjempegod utsikt derifra, så vi kunne sjå utover hele byen og mer til.

Senere på dagen, dro jeg for å sjekke ut Mc Fit, et passelig stort treningsstudio her i byen. Det var 3 etasjer fullt med forskjellige apparater og dill og dall. Litt anna enn heme i Nord-Østerdalen, for å sei det sånn. Der kjøpte jeg meg medlemskap i 3 mnd, for 76 Euro. Derfor må jeg nesten prøve og få til noen økter i uka!











Her er det trapp opp på schlossberg, men vi tok taubana i stedet for. Dårlig stemning for å gå!
















Helt grei utsikt over byen på bilde over og under!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar